Analityka ruchu internetowego

Google Analytics zadomowił się na polskim rynku na dobre. Obok takich narzędzi jak Gemius, jest najczęściej wykorzystywanym rozwiązaniem do śledzenia ruchu na stronach internetowych. Z jednej strony, GA jest bardzo łatwy w obsłudze. Z drugiej strony, aby w pełni wykorzystać jego potencjał, mogą Państwo potrzebować fachowej pomocy.

Nasze usługi związane z Google Analytics skupiają się wokół czterech zagadnień:

1. Szkolenia z Google Analytics

Jeśli chcą Państwo podnosić kompetencje swoich pracowników, proponujemy szkolenia w Państwa biurze, które na podstawie analizy danych Państwa firmy pozwolą określić kluczowe wskaźniki wydajności, pozwolą przygotować dostosowane do Państwa potrzeb pulpity menadżerskie a także szczegółowo przeanalizować konkretne problemy i wyjaśnić zmiany, które do tej pory były niewyjaśnione.

Za pomocą tego szkolenia, wprowadzimy do Państwa firmy kulturę analityki i sprawimy, że pracownicy zagłębią się dane aby wyciągać poprawne wnioski i lepiej zrozumieć Państwa klientów.

2. Konfiguracja Google Analytics

Oczywiście, sama instalacja kodu GA nie jest trudna, jeśli planujemy po prostu włączyć śledzenie na naszej stronie. Problemy zaczynają się, gdy chcemy wyciągnąć z GA wartościowe wnioski, a nie tylko informacje o liczbie odsłon i wizyt.

Ze swojej strony oferujemy pełne kompetencje w zakresie wszelkich ustawień niestandardowych, takich jak śledzenie zdarzeń, zmiennych, ecommerce, śledzenie wielu profili, filtry, zaawansowane segmenty oraz rozwiązywanie wszelkich ewentualnie pojawiających się problemów.

Więcej informacji o konfiguracji Google Analytics

3. Audyt wdrożenia Google Analytics

Poradzili sobie Państwo z wdrożeniem kodu GA, ale coś nie do końca działa tak, jak powinno – dane nie są zgodne z intuicją bądź ze statystykami z innych źródeł. W takim wypadku możemy przeprowadzić dla Państwa audyt wdrożenia kodu Google Analytics. Zagwarantujemy, że dane są gromadzone bez zakłóceń, co pozwoli z pełnym przekonaniem podejmować na ich podstawie decyzje.

Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji o audytach Google Analytics

4. Analiza danych z Google Analytics

Google Analytics gromadzi mnóstwo danych i ma domyślnie ponad 100 różnych raportów do ich analizy. Nie wszystkie z nich są intuicyjne – często bazując na hermetycznej terminologii i specyficznych wskaźnikach. Oferujemy dogłębną analizę danych, której efektem są wnioski mające natychmiastowe przełożenie na plan działań i dalsze decyzje dotyczące produktu.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć, jakie korzyści przyniesie Twojej firmie analiza danych z Google Analytics

Udostępnień 0
0 Udostępnień