Tag Archive

Tag Archives for " adwords "
8

SEO i PPC łączą siły, czyli najbardziej użyteczny raport AdWords, którego nie znasz

Interfejs panelu AdWords jest tak bogaty, że nawet zaawansowani użytkownicy bywają zaskoczeni funkcjami, które nagle odkrywają. Chciałbym pomóc Ci odkryć takie perełki, które są niesamowicie użyteczne i pozwalają wprowadzić kampanie na dużo wyższy poziom optymalizacji. Na pierwszy ogień pójdzie mało znany, a absolutnie fantastyczny raport o nazwie Płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania. Jest to genialne […]

Shares 0
Czytaj dalej
5

Skrypty AdWords – Jak szybko i sprawnie zarządzać kontem Adwords?

Na tegorocznej konferencji Marketing Festival miałam okazję wysłuchać prezentacji Russella Savage, autora bloga Free AdWords Scripts. Chociaż wcześniej używałam skryptów na swoich kontach AdWords, to dzięki niemu zrozumiałam jak małej liczbie osób są one znane. Skrypty AdWords są pomocne w codziennej pracy na koncie, konfiguracji, a także przy jego optymalizacji. Rusell dobrze zauważył, że nadal […]

Shares 0
Czytaj dalej
5

Callout Extensions Google AdWords – czym są i jak wykorzystać je w Twoich kampaniach AdWords?

We wrześniu Google AdWords udostępniło nowy rodzaj rozszerzeń dla reklamodawców AdWords. Callout Extensions (po polsku Rozszerzenia Objaśnień). Dlaczego warto ich używać? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w tekście poniżej. Wszystkie rozszerzenia mają wpływ na Ranking Reklam, a co za tym idzie rezultaty naszych kampanii. Do tego w Callout Extensions możemy wyeksponować mocne strony naszych […]

Shares 0
Czytaj dalej
19

Optymalizacja kampanii AdWords krok po kroku

Kilka tygodni temu mieliśmy okazję audytować kampanię AdWords sklepu internetowego z odzieżą. Duży sklep, duży budżet, duża agencja zarządzająca kampanią. Choć słowo kampania – jak się okazało – było w tym wypadku nadużyciem. Być może znacie to uczucie, gdy patrząc na przykład jakiejś niekompetencji, pytacie sami siebie „to nie może być prawda?”. Nam towarzyszyło dokładnie […]

Shares 0
Czytaj dalej
1

15 SEMCamp już za nami

Tematyka AdWords jest bardzo rozległa i ciągle pojawiają się nowe zagadnienia. Ciekawych tematów nie zabrakło także na 15 edycji SEM Campu – najpopularniejszej konferencji o marketingu internetowym w Warszawie. Jubileuszowy SEM Camp odbył się 24 kwietnia 2014 roku. Zachęcamy do zapoznania się z naszą relacją z tego wydarzenia. Prezentacja otwierająca konferencję była poświęcona promocji aplikacji […]

Shares 0
Czytaj dalej

Nowe wymiary Planera słów kluczowych w AdWords

Chociaż Keyword Planner Google przestał istnieć jako narzędzie zewnętrzne, to nadal jest dostępny w panelu AdWords. Wielu osobom ta zmiana nie była na rękę. Widać jednak, że Google nadal mocno stawia na rozwój tego narzędzia. Oto najważniejsze zmiany jakie zostały wprowadzone, które mogą Was zainteresować. Po pierwsze zostały wprowadzony cztery nowe wymiary raportów w Planerze […]

Shares 0
Czytaj dalej
4

Jak skutecznie podglądać konkurencję, czyli recenzja SpyWords.pl

SpyWords to narzędzie przeznaczone do analizy słów kluczowych konkurencji, jej działań w wyszukiwarce Google oraz w Google AdWords. Narzędzie wywodzi się z Rosji, gdzie od dłuższego czasu zapewnia kompleksowe wsparcie przy planowaniu większości działań w wyszukiwarce. W Polsce narzędzie w wersji testowej pojawiło się w okolicach listopada 2013 roku. W momencie rozbudowania bazy słów kluczowych […]

Shares 0
Czytaj dalej
2

Podsumowanie roku 2013 w AdWords – czyli 5 najważniejszych zmian…

…w Google Adwords, których nie możesz pominąć przy planowaniu kampanii w 2014 Rok 2013 był bardzo bogaty w zmiany, i to bardzo poważne, w możliwościach AdWords. Dzisiaj przytaczamy pięć, według nas najważniejszych aktualizacj, o których nie możemy zapomnieć przy planowaniu nowych działań w marketingu internetowym. Wreszcie Google dało nam możliwości o których nam się nawet […]

Shares 0
Czytaj dalej
5

Długi ogon – czy kampania Adwords może zastąpić optymalizację on-site?

Podczas pracy nad dużymi projektami ecommerce często powstaje pytanie, w jaki sposób obsłużyć cały długi ogon zapytań, który w wielu branżach odpowiada za znaczną część obrotów. Chodzi o zapytania, w których potencjalny klient wpisuje np. kod katalogowy produktu, szuka części do jakiegoś jasno określonego produktu itd. Często jednak zdarzają się takie sytuacje, że platforma technologiczna […]

Shares 0
Czytaj dalej