Tag Archive

Tag Archives for " Facebook "
4

Sekretna broń facebookowego marketera – odbiorcy ze strony internetowej

Czy wiesz, co jest jedną z największych bolączek marketerów, którzy zarządzają serwisami internetowymi? Celowo pomijamy tutaj pozyskanie wartościowego ruchu – to byłoby zbyt proste :-). Otóż jednym z najtrudniejszych do rozwiązania problemów jest anonimowość. Jeśli np. mamy sklep internetowy, to zwykle na każde sto osób zakupu dokona jedna lub dwie. Oznacza to, że 98-99 osób […]

Czytaj dalej
1

EdgeRank jest martwy, niech żyje EdgeRank! O nowym algorytmie Facebooka słów kilka.

Wszyscy wiemy co mówi Google – na Twoją pozycję składa się około 200 czynników – stąd poszukiwania świętego grala w pozycjonowaniu, które zwykle kończą się na etapie „którego SWL’a użyć? do tego projektu”. W przypadku Facebooka, życie poniekąd było dużo prostsze, a zapewne każde materiały szkoleniowe, które miały pokazać w jaki sposób zaistnieć na Facebooku, […]

Czytaj dalej