Tag Archive

Tag Archives for " Google "
2

Co Google o nas wie – straszne i groźne

Poniższy wpis jest bezpośrednio zainspirowany tekstem, który ukazał się na Medium.com. Tekst szybko zdobył dużą popularność wśród anglojęzycznych czytelników, ale temat jest na tyle ciekawy, że uznałem, że warto go przybliżyć również w Polsce. Gdybyście chcieli sprawdzić oryginał, dostępny jest tutaj. Tematyka ta jest dla nas ciekawa w szczególny sposób. Z jeden strony, cenię sobie […]

Czytaj dalej
21

Czy Google umie odczytywać daty publikacji treści – dramat w trzech aktach

… czyli jakie znaczenie na wyniki organiczne ma data publikacji wpisu i dlaczego warto ją ukryć przed Google? 1 Główny bohater dramatu Wyobraź sobie, że masz stronę, która nie jest komercyjna, a jej istnienie nie zależy od sprzedaży czy też osiąganego zasięgu (ok, od tego w jakimś stopniu jest zależna, ale nie sprzedaje reklam w […]

Czytaj dalej
5

Callout Extensions Google AdWords – czym są i jak wykorzystać je w Twoich kampaniach AdWords?

We wrześniu Google AdWords udostępniło nowy rodzaj rozszerzeń dla reklamodawców AdWords. Callout Extensions (po polsku Rozszerzenia Objaśnień). Dlaczego warto ich używać? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w tekście poniżej. Wszystkie rozszerzenia mają wpływ na Ranking Reklam, a co za tym idzie rezultaty naszych kampanii. Do tego w Callout Extensions możemy wyeksponować mocne strony naszych […]

Czytaj dalej
1

Google Tag Manager w sklepie internetowym

W naszym cyklu poświęconym usłudze Google Tag Manager (GTM) przedstawiliśmy już wprowadzenie do tej usługi. W kolejnej części pokażemy, co trzeba zrobić, aby uruchomić Google Analytics w sklepie internetowym, wykorzystując do pomocy GTM. Zaczniemy od podstaw, czyli przygotowania mechanizmu, dzięki któremu będą zliczane transakcje. Potem jednak przygotujemy kilka dodatkowych funkcji, które pozwolą nam lepiej rejestrować zachowania […]

Czytaj dalej
1

15 SEMCamp już za nami

Tematyka AdWords jest bardzo rozległa i ciągle pojawiają się nowe zagadnienia. Ciekawych tematów nie zabrakło także na 15 edycji SEM Campu – najpopularniejszej konferencji o marketingu internetowym w Warszawie. Jubileuszowy SEM Camp odbył się 24 kwietnia 2014 roku. Zachęcamy do zapoznania się z naszą relacją z tego wydarzenia. Prezentacja otwierająca konferencję była poświęcona promocji aplikacji […]

Czytaj dalej

Nowe wymiary Planera słów kluczowych w AdWords

Chociaż Keyword Planner Google przestał istnieć jako narzędzie zewnętrzne, to nadal jest dostępny w panelu AdWords. Wielu osobom ta zmiana nie była na rękę. Widać jednak, że Google nadal mocno stawia na rozwój tego narzędzia. Oto najważniejsze zmiany jakie zostały wprowadzone, które mogą Was zainteresować. Po pierwsze zostały wprowadzony cztery nowe wymiary raportów w Planerze […]

Czytaj dalej

Jak naprawić pokazywanie Twojego zdjęcia z Google Plus w wynikach wyszukiwania przy Twoich wpisach

Przez dłuższy czas, dla naszego bloga, nie działało pokazywanie twarzy przy wpisach na stronach wyników wyszukiwania Google. Dowiedz się, jak to naprawić. Na stronie wszystko było zaimplementowane poprawnie: [unordered_list style=”arrow”] Każdy z autorów miał dodany tag authorship w nagłówku strony Każdy z autorów miał dodany i zweryfikowany mail w domenie critical.pl w swoim profilu Google […]

Czytaj dalej

Jak budować listy remarketingowe AdWords, aby tworzyć skuteczne kampanie?

Skuteczność kampanii remarketingowych już nieraz została potwierdzona w praktyce. Dlatego warto, abyś jej potencjał wykorzystał także na swoim koncie AdWords. Dowiedz się jak zbudować listy remarketingowe i skonfigurować kampanie. Remarketing umożliwia przesłanie komunikatu do konkretnej grupy użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. Każdemu z nich, w celu identyfikacji, zostanie przesłany plik cookie, który pozwoli go później rozpoznać […]

Czytaj dalej
4

Jak skutecznie podglądać konkurencję, czyli recenzja SpyWords.pl

SpyWords to narzędzie przeznaczone do analizy słów kluczowych konkurencji, jej działań w wyszukiwarce Google oraz w Google AdWords. Narzędzie wywodzi się z Rosji, gdzie od dłuższego czasu zapewnia kompleksowe wsparcie przy planowaniu większości działań w wyszukiwarce. W Polsce narzędzie w wersji testowej pojawiło się w okolicach listopada 2013 roku. W momencie rozbudowania bazy słów kluczowych […]

Czytaj dalej
25

Wycofywanie działań ręcznych – krok po kroku

W związku z coraz większą liczbą powiadomień o nienaturalnych linkach postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu nasze doświadczenia związane z wycofywaniem działań ręcznych. Opiszę tutaj stosowaną przez nas procedurę, która sprawdziła się w przypadku wielu serwisów, w tym dużych witryn e-commerce. (Analogiczną procedurę – oczywiście bez ostatniego kroku – stosujemy dla przejmowanych stron bez działań ręcznych, […]

Czytaj dalej