Tag Archive

Tag Archives for " Google "
2

Podsumowanie roku 2013 w AdWords – czyli 5 najważniejszych zmian…

…w Google Adwords, których nie możesz pominąć przy planowaniu kampanii w 2014 Rok 2013 był bardzo bogaty w zmiany, i to bardzo poważne, w możliwościach AdWords. Dzisiaj przytaczamy pięć, według nas najważniejszych aktualizacj, o których nie możemy zapomnieć przy planowaniu nowych działań w marketingu internetowym. Wreszcie Google dało nam możliwości o których nam się nawet […]

Shares 0
Czytaj dalej
1

EdgeRank jest martwy, niech żyje EdgeRank! O nowym algorytmie Facebooka słów kilka.

Wszyscy wiemy co mówi Google – na Twoją pozycję składa się około 200 czynników – stąd poszukiwania świętego grala w pozycjonowaniu, które zwykle kończą się na etapie „którego SWL’a użyć? do tego projektu”. W przypadku Facebooka, życie poniekąd było dużo prostsze, a zapewne każde materiały szkoleniowe, które miały pokazać w jaki sposób zaistnieć na Facebooku, […]

Shares 0
Czytaj dalej