Tag Archive

Tag Archives for " GTM "
1

Google Tag Manager w sklepie internetowym

W naszym cyklu poświęconym usłudze Google Tag Manager (GTM) przedstawiliśmy już wprowadzenie do tej usługi. W kolejnej części pokażemy, co trzeba zrobić, aby uruchomić Google Analytics w sklepie internetowym, wykorzystując do pomocy GTM. Zaczniemy od podstaw, czyli przygotowania mechanizmu, dzięki któremu będą zliczane transakcje. Potem jednak przygotujemy kilka dodatkowych funkcji, które pozwolą nam lepiej rejestrować zachowania […]

Czytaj dalej
2

Google Tag Manager – wszyscy o nim mówią, ale kto naprawdę wdraża?

W ramach przygotowania do cyklu artykułów poświęconych usłudze Google Tag Manager, postanowiliśmy zrobić małe badanie, aby sprawdzić, kto w Polsce z niej korzysta. W tym celu z serwisu SEMRush.com wydobyliśmy listę 10 tys. serwisów pozyskujących największy ruch organiczny z Google. Jest to spora, naszym zdaniem całkiem reprezentatywna próbka, w której mieści się mnóstwo bardzo znanych […]

Czytaj dalej
2

Podsumowanie roku 2013 w AdWords – czyli 5 najważniejszych zmian…

…w Google Adwords, których nie możesz pominąć przy planowaniu kampanii w 2014 Rok 2013 był bardzo bogaty w zmiany, i to bardzo poważne, w możliwościach AdWords. Dzisiaj przytaczamy pięć, według nas najważniejszych aktualizacj, o których nie możemy zapomnieć przy planowaniu nowych działań w marketingu internetowym. Wreszcie Google dało nam możliwości o których nam się nawet […]

Czytaj dalej