Tag Archive

Tag Archives for " marketing "
5

Skrypty AdWords – Jak szybko i sprawnie zarządzać kontem Adwords?

Na tegorocznej konferencji Marketing Festival miałam okazję wysłuchać prezentacji Russella Savage, autora bloga Free AdWords Scripts. Chociaż wcześniej używałam skryptów na swoich kontach AdWords, to dzięki niemu zrozumiałam jak małej liczbie osób są one znane. Skrypty AdWords są pomocne w codziennej pracy na koncie, konfiguracji, a także przy jego optymalizacji. Rusell dobrze zauważył, że nadal […]

Czytaj dalej
1

Marketing Festival 2014 – dlaczego warto zarezerwować swój czas za rok?

Druga edycja Marketing Festivalu już za nami. Odbyła się ona w zeszły weekend, w teatrze Janáček w samym centrum Brna. Organizatorzy postawili sobie poprzeczkę bardzo wysoko, ponieważ pierwsza edycja była bardzo udana. Cechowała ją wysoki poziom prezentacji i dobra organizacja samej konferencji. Myślałam, że nie uda im się tego powtórzyć. A jednak poprawili jeszcze ten […]

Czytaj dalej
4

Sekretna broń facebookowego marketera – odbiorcy ze strony internetowej

Czy wiesz, co jest jedną z największych bolączek marketerów, którzy zarządzają serwisami internetowymi? Celowo pomijamy tutaj pozyskanie wartościowego ruchu – to byłoby zbyt proste :-). Otóż jednym z najtrudniejszych do rozwiązania problemów jest anonimowość. Jeśli np. mamy sklep internetowy, to zwykle na każde sto osób zakupu dokona jedna lub dwie. Oznacza to, że 98-99 osób […]

Czytaj dalej
1

15 SEMCamp już za nami

Tematyka AdWords jest bardzo rozległa i ciągle pojawiają się nowe zagadnienia. Ciekawych tematów nie zabrakło także na 15 edycji SEM Campu – najpopularniejszej konferencji o marketingu internetowym w Warszawie. Jubileuszowy SEM Camp odbył się 24 kwietnia 2014 roku. Zachęcamy do zapoznania się z naszą relacją z tego wydarzenia. Prezentacja otwierająca konferencję była poświęcona promocji aplikacji […]

Czytaj dalej
38

Jak zostać gwiazdą Planety SEO?

Planeta SEO to dla wielu polskich blogów poświęconych tematyce marketingu internetowego ważne źródło ruchu – pojawienie się wpisu na stronie głównej tego agregatora to zwykle kilkaset wizyt, uzupełnionych jeszcze o wizyty z profilu Planety na Facebooku. Ostatnio zaintrygowało mnie pytanie, czy są jakieś zależności, które decydują o tym, że określone wpisy zyskują na Planecie większą […]

Czytaj dalej