Tag Archive

Tag Archives for " seo "
8

SEO i PPC łączą siły, czyli najbardziej użyteczny raport AdWords, którego nie znasz

Interfejs panelu AdWords jest tak bogaty, że nawet zaawansowani użytkownicy bywają zaskoczeni funkcjami, które nagle odkrywają. Chciałbym pomóc Ci odkryć takie perełki, które są niesamowicie użyteczne i pozwalają wprowadzić kampanie na dużo wyższy poziom optymalizacji. Na pierwszy ogień pójdzie mało znany, a absolutnie fantastyczny raport o nazwie Płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania. Jest to genialne […]

Czytaj dalej
46

Pierwsza w Polsce, pełna lista narzędzi SEO polecanych przez specjalistów

Praca w SEO związana jest z podejmowaniem wielu kluczowych decyzji w zakresie pozycjonowania stron internetowych. W jaki sposób zbierać i analizować dane dotyczące widoczności witryny? Z jakich narzędzi korzystać? Zapytaliśmy 12 specjalistów SEO z Polski jakie narzędzia ułatwiają im podejmowanie decyzji w codziennych obowiązkach. Paweł Gontarek seo.zgred.pl Obecnie większość czasu pochłaniają analizy oraz konsultacje SEO […]

Czytaj dalej
1

15 SEMCamp już za nami

Tematyka AdWords jest bardzo rozległa i ciągle pojawiają się nowe zagadnienia. Ciekawych tematów nie zabrakło także na 15 edycji SEM Campu – najpopularniejszej konferencji o marketingu internetowym w Warszawie. Jubileuszowy SEM Camp odbył się 24 kwietnia 2014 roku. Zachęcamy do zapoznania się z naszą relacją z tego wydarzenia. Prezentacja otwierająca konferencję była poświęcona promocji aplikacji […]

Czytaj dalej

Festiwal SEO w Katowicach w maju – warto tam być

Już za miesiąc, 30 maja, odbędzie się w Katowicach druga edycja fantastycznej imprezy dla wszystkich osób zainteresowanych SEO i pozycjonowaniem w czystym wydaniu – Festiwal SEO 2014. Pierwsza, zeszłoroczna edycja okazała się wielkim sukcesem, co zmusiło organizatorów do poszukiwania w tym roku jeszcze większej sali, aby pomieścić wszystkich spodziewanych chętnych. Szykuje się zatem naprawdę duże […]

Czytaj dalej

Jak naprawić pokazywanie Twojego zdjęcia z Google Plus w wynikach wyszukiwania przy Twoich wpisach

Przez dłuższy czas, dla naszego bloga, nie działało pokazywanie twarzy przy wpisach na stronach wyników wyszukiwania Google. Dowiedz się, jak to naprawić. Na stronie wszystko było zaimplementowane poprawnie: [unordered_list style=”arrow”] Każdy z autorów miał dodany tag authorship w nagłówku strony Każdy z autorów miał dodany i zweryfikowany mail w domenie critical.pl w swoim profilu Google […]

Czytaj dalej
8

Optymalizacja platformy, której „nie da się” zoptymalizować

Każdy pozycjoner spotkał się z sytuacją, w której rekomendacje dot. optymalizacji on-site spotykały się z sakramentalnym „nie da się” wypowiadanym przez webmastera lub producenta CMS-a lub platformy e-commerce. Ostatnio przyszło mi do głowy pewne rozwiązanie polegające na zastosowaniu własnego skryptu PHP, który po wdrożeniu odpowiednich przekierowań będzie pobierał, parsował i wyświetlał zoptymalizowaną wersję strony. Opiszę […]

Czytaj dalej
4

Jak skutecznie podglądać konkurencję, czyli recenzja SpyWords.pl

SpyWords to narzędzie przeznaczone do analizy słów kluczowych konkurencji, jej działań w wyszukiwarce Google oraz w Google AdWords. Narzędzie wywodzi się z Rosji, gdzie od dłuższego czasu zapewnia kompleksowe wsparcie przy planowaniu większości działań w wyszukiwarce. W Polsce narzędzie w wersji testowej pojawiło się w okolicach listopada 2013 roku. W momencie rozbudowania bazy słów kluczowych […]

Czytaj dalej
25

Wycofywanie działań ręcznych – krok po kroku

W związku z coraz większą liczbą powiadomień o nienaturalnych linkach postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu nasze doświadczenia związane z wycofywaniem działań ręcznych. Opiszę tutaj stosowaną przez nas procedurę, która sprawdziła się w przypadku wielu serwisów, w tym dużych witryn e-commerce. (Analogiczną procedurę – oczywiście bez ostatniego kroku – stosujemy dla przejmowanych stron bez działań ręcznych, […]

Czytaj dalej
2

Migracje, czyli komplikacje – jak przenieść sklep na nową platformę?

Tytuł tego wpisu nie jest przypadkowy – chodzi o to, że źle przeprowadzona migracja, zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych, może zakończyć się bardzo poważnymi problemami, a an w najgorszym razie, doprowadzić do bankructwa. Wszystkie opisane poniżej problemy, sugestie i rekomendacje bazują na naszych osobistych doświadczeniach, zaczerpniętych z projektów, przy których uczestniczyliśmy, często dołączając w trybie […]

Czytaj dalej