FAQ

Na podstawie wielu projektów, które realizujemy obecnie lub realizowaliśmy w przeszłości, zebraliśmy zestaw pytań najczęściej zadawanych przez potencjalnych klientów. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi odpowiedziami, które pomogą Państwu ocenić, czy jesteśmy dla siebie dobrymi partnerami.

1. Z jakim klientami pracujecie?

Skupiamy się wyłącznie na współpracy ze średnimi i dużymi sklepami internetowymi.

Większość sklepów, które trafia pod nasze skrzydła, ma w momencie podpisywania umowy obroty miesięczne na poziomie co najmniej 100 tys. pln, a niektóre przekraczają milion złotych miesięcznie obrotu.

2. Czy jeśli mam pomysł na uruchomienie sklepu od zera, jesteście mi w stanie pomóc?

Jeśli za pomysłem stoi biznesplan i odpowiednie finansowanie, to jesteśmy gotowi omówić projekt, natomiast naszą najmocniejszą stroną jest dynamiczny rozwój takich sklepów, które mają już wypracowane podstawy (stany magazynowe, logistyka, procedury obsługi klienta, itd.).

3. Jakie kanały pozyskiwania ruchu obsługujecie?

Dla klientów prowadzimy działania w następującym zakresie:

[unordered_list style=”tick”]
  • Pozycjonowanie (SEO)
  • Obsługa kampanii AdWords
  • Obsługa płatnych kampanii reklamowych na FB
  • Obsługa kampanii email-marketingowych
  • Wdrażanie systemów marketing automation, takich jak SalesManago
  • Wdrażanie analityki internetowej
  • Optymalizacja konwersji
[/unordered_list]

W ramach tych kanałów staramy się zawsze znaleźć synergię i sposoby na maksymalizację efektów.

4. Jakich działań nie prowadzicie?

Poza zakresem naszej specjalizacji znajduje się współpraca z sieciami afiliacyjnymi.

Nie przyjmujemy też obecnie nowych projektów związanych z prowadzeniem profili w mediach społecznościowych.

5. Czy mogę zamówić u Was tylko częściową obsługę (np. tylko SEO albo tylko optymalizację AdWords)?

Oczywiście, że tak. Zakres usług i wykorzystywanych kanałów jest zawsze dopasowany do konkretnego projektu.

6. W jaki sposób rozliczacie się z klientami?

Typowy model rozliczeniowy to stała opłata miesięczna za obsługę danego kanału (SEO, AdWords, FB, itd.), powiększona o prowizję od wygenerowanej w danym kanale sprzedaży. Oczywiście zarówno opłata bazowa, jak i procent prowizji negocjowane są indywidualnie.

7. Czy stać mnie na Wasze usługi?

Bardzo chcielibyśmy móc pomóc wszystkim klientom potrzebującym wsparcia w zakresie marketingu internetowego, ale niestety, nasze usługi są wysoce specjalistyczne i nie poddają się łatwemu skalowaniu.

Z tego powodu minimalny poziom opłat, przy którym podejmujemy się prowadzenia projektu, to 2500 pln miesięcznie.

8. W jaki sposób wygląda bieżąca komunikacja?

Do koordynacji wszystkich bieżących prac wykorzystujemy system do zarządzania projektami Basecamp. To bardzo proste i wygodne w użyciu narzędzie, w którym mają Państwo wgląd we wszystkie postępy w swoim projekcie i mogą przekazywać swoje uwagi.

Dodatkowo, po zakończeniu każdego miesiąca przekazujemy szczegółowy raport, podsumowujący zrealizowane działania, wyniki i rekomendacje na kolejny okres.

Do projektu przypisany jest również opiekun klienta, z którym w razie potrzeby mogą Państwo skontaktować się telefonicznie i uzyskać wszelkie potrzebne informacje.

9. Czy w zakresie SEO możecie rozliczać się za pozycje?

Nie, rozliczenie za pozycje nie jest możliwe. Nie jest też korzystne z Państwa punktu widzenia, bo naszym wspólnym celem jest całościowe zwiększenie sprzedaży a nie pozycji na kilka wybranych fraz.

10. Czy Wasze działania SEO są bezpieczne?

W ciągu ostatnich 3 lat żaden z klientów, dla których prowadzimy działania SEO, nie został ukarany filtrem Google.

Jednocześnie w tym czasie pomogliśmy wielu klientom wydostać się z filtrów, którymi zostali ukarani za działania prowadzone samodzielnie lub z pomocą innych agencji.

Należy mieć jednak na uwadze zastrzeżenie typowe dla notowań giełdowych – historyczne notowania nie są gwarancją przyszłych wyników. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby metody, których używamy, były maksymalnie zgodne z wytycznymi Google. Stąd bardzo wysoki nacisk na doskonałą optymalizację techniczną serwisów, na współpracę contentową z renomowanymi wydawcami (co przekłada się na linki), na inwestycje w content marketing.

Udostępnień 0
0 Udostępnień