Skuteczna realizacja strategii marketingowej ustalonej na początku współpracy pozwoliła na osiągnięcie celów lepszych niż zakładane, przy utrzymaniu opłacalności kampanii reklamowych.
Dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii i efektywnemu zarządzaniu grupami produktowymi udało się już w drugim miesiącu naszych działań osiągnąć pożądany zwrot z inwestycji. Dalsza praca oraz testowanie nowych rozwiązań pozwoliło na skalowanie kampanii i wzrost jej przychodów.
Po osiągnięciu wstępnej rentowności, przeszliśmy do konsekwentnego skalowania działań. Nasza praca pozwoliła osiągnąć bardzo dobre wyniki i sprawiła, że sklep zapewnił sobie stabilizację przychodów poprzez dywersyfikację źródeł klientów.
Przed rozpoczęciem współpracy w sklepie nie były prowadzone żadne działania Google Ads. W związku z tym kluczową sprawą było zdobycie niezbędnych danych oraz ustalenie docelowych wskaźników opłacalności (ROAS), które pozwolą ustalić rzeczywistą rentowność kampanii.
Ustalenia z klientem pozwalały na skalowanie budżetu, przy założeniu utrzymywania odpowiednich marż.
Zaopiekowaliśmy się kampaniami reklamowymi od początku do końca, wykonując m.in.:
Start kampanii został poprzedzony wdrożeniem odpowiednich kodów analitycznych, które pozwoliły na śledzenie ruchu użytkowników na stronie, a także optymalizowanie skuteczności naszych kampanii.
Dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii i efektywnemu zarządzaniu grupami produktowymi udało się już w drugim miesiącu naszych działań osiągnąć pożądany zwrot z inwestycji. Dalsza praca oraz testowanie nowych rozwiązań pozwoliło na skalowanie kampanii i wzrost jej przychodów.
W wyniku obsługi przez Critical, osiągnęliśmy:
Kampania jest dalej obsługiwana a klient w wyniku odniesionych wspólnie sukcesów, powierzył nam także opiekę nas SEO, dzięki czemu możemy lepiej wspierać sukces jego biznesu.
Ci, którzy nam zaufali, wiedzą, że było warto
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dostosować ofertę do Twoich potrzeb.