90% internautów zaczyna poszukiwanie produktów i usług w wyszukiwarce Google, a cały pierwszy ekran to reklamy. Dlatego tak ważne jest prowadzenie kampanii Google Ads w celu pozyskiwania nowego ruchu.
Decydując się na naszą agencję zyskujesz partnera w biznesie. Kampanie prowadzimy zawsze na kontach klientów, nie ukrywamy danych i działań. Pracujemy na wspólny sukces dzięki sumiennie przygotowywanym strategiom, dogłębnej analizie danych i codziennym nadzorowaniu kont klientów.
Wypełnij formularz i dowiedz się, jakie kampanie możemy prowadzić dla Ciebie.
Przekaż nam podstawowe informacje o swoim biznesie, a na pewno skontaktujemy się, aby wspólnie omówić możliwości jego rozwoju.
Skuteczna realizacja strategii marketingowej ustalonej na początku współpracy pozwoliła na osiągnięcie celów lepszych niż zakładane, przy utrzymaniu opłacalności kampanii reklamowych.
Liczba transakcji w ciągu roku zwiększyła się o 1167%, a ROAS konta wzrósł z 232% do 860%.
Google Ads to bardzo rozbudowane narzędzie. Mimo wielu automatyzacji optymalizacyjnych, jakie proponuje, nie zawsze udaje się wypracować oczekiwane efekty. Wtedy niezbędna staje się obecność managera z dużą wiedzą i doświadczeniem, który zadba o odpowiedni rozwój Twojego konta i osiągane wyniki.
Analiza struktury konta, weryfikacja poprawności integracji z Google Analytics, ocena jakości ruchu i reklam, analiza skuteczności kampanii — to tylko niektóre z elementów, jakie zbadamy podczas audytu. Jego wynikiem będzie obszerny raport z gotowymi zaleceniami do wprowadzenia na koncie, dzięki którym w krótkim czasie pojawią się zauważalne pozytywne zmiany wskaźników.
Podczas audytu pliku produktowego zweryfikujemy jego budowę i sprawdzimy, czy zawarte w nim dane są poprawnie przenoszone do Google Merchant Center.
W dokumencie audytu przekażemy Ci zalecenia zmian lub nowych elementów, których dodanie poprawi pozycje Twoich produktów w reklamach Google.
Korzystając z różnorodnych narzędzi SEO i SEM przygotujemy analizę, w której pokażemy, jak działa Twoja konkurencja, gdzie są największe szanse i problemy Twojego biznesu. Przedstawimy i wyjaśnimy konkretne zalecenia zmian i nowych działań, które pozwolą ci wywalczyć lepsze pozycje i wyniki finansowe.
Jeśli jeszcze nie prowadzisz działań w Google Ads, możemy zaoferować Ci profesjonalne założenie i pełną konfigurację konta reklamowego. Zawsze zakładamy konto na Twój adres mailowy, więc od razu jest on Twoją własnością i masz do niego pełny dostęp w każdej chwili.
Do mierzenia efektów i skutecznego zarządzania zmianami w kampaniach niezbędne są rzetelne dane o ruchu i zachowaniu użytkowników na stronie. Żeby je pozyskać, konieczna jest integracja Google Ads z innymi narzędziami analitycznymi, którą możemy dla Ciebie wykonać.
Efektywne wykorzystanie budżetu to podstawa każdej kampanii. Niezależnie od tego, jakie masz KPI, jesteśmy w stanie tak prowadzić Twoje kampanie, aby maksymalizować zwrot
z inwestycji (ROI, ROAS) trzymając się założonego udziału kosztu w przychodach (ERS) czy docelowego budżetu.
Dotarcie do użytkownika na etapie poszukiwania informacji o produkcie lub usłudze to często pierwszy jego kontakt z marką i możliwość nawiązania relacji. Najważniejsze jest trafne dopasowanie reklamy do zapytania oraz skierowanie ruchu na właściwą podstronę witryny.
Pozwalają na dotarcie do grup użytkowników o określonych zainteresowaniach i cechach na całym świecie. Obejmują nie tylko serwisy www, ale też YouTube czy Gmail. Są wyjątkowo różnorodne - można je tworzyć nie tylko z dedykowanych banerów, ale również z elastycznych formatów budowanych z Twoich materiałów.
Kampanie w zakupach Google to dziś niezbędna reklama dla każdego sklepu on-line. Możliwość bezpośredniego przedstawienia użytkownikowi oferty dla produktu już na etapie wyszukiwania to maksymalne skrócenie drogi do potencjalnej konwersji.
Pielęgnacja już pozyskanego ruchu to jeden z ważniejszych elementów skutecznej strategii marketingowej. Przygotowanie list remarketingowych i konfiguracja kampanii do poszczególnych grup użytkowników jest kluczowa w pracy nad poprawą wartości klienta w czasie (Lifetime Value), a co za tym idzie — zwiększaniem rentowności biznesu.
Reklamy wideo w YouTube dają możliwość dotarcia do Twoich obecnych i potencjalnych klientów, gdy oglądają oni inne materiały wideo. To idealny sposób na budowanie pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności marki. Precyzyjne targetowanie, ogromny zasięg oraz niski próg wejścia to tylko niektóre z zalet tego typu kampanii.
Połączenie działań SEO i SEM to możliwość zwiększenia widoczności i skuteczności w wynikach wyszukiwania Twojej strony. Integracja danych Search Console i Google Ads oraz badanie korelacji pomiędzy płatnym i bezpłatnym ruchem pozwolą zidentyfikować nowe obszary wymagające optymalizacji. Na tej podstawie możliwe będzie również lepsze zarządzanie budżetem reklamowym kampanii.
Wiemy, jak dużo pracy kosztuje pozyskanie nowego klienta. SEM to ciągła walka o najlepsze pozycje reklamowe i utrzymanie się na pierwszej stronie wyników. Wybicie się na najpopularniejsze frazy jest bardzo trudne, bo często są one obstawione przez największe marki, sklepy lub marketplace'y.
Dla Ciebie stawiamy czoła tym wyzwaniom, przygotowując strategie SEM budujące rozpoznawalność i siłę marki sklepu oraz utrzymując przez długie lata pozycje dla najbardziej rentownych fraz i tematów, jednocześnie odsiewając te, które generują tylko niepotrzebny wysiłek i pracę.
Szczegółowy wywiad z klientem, analiza dotychczas prowadzonych kampanii, plików produktowych, potencjału rynkowego i konkurencji pozwalają nam dobrze poznać Ciebie oraz Twój biznes i najbliższą konkurencję.
Przemyślana i dobrze zaplanowana kampania oraz odpowiedni budżet są podstawą sukcesu każdej kampanii reklamowej. Zdefiniowanie najważniejszych celów kampanii i KPI jest kluczowe dla bieżącej weryfikacji skuteczności strategii.
Transparentność współpracy, prowadzenie działań na kontach reklamowych klienta, regularna komunikacja i raportowanie w Data Studio to czynniki składające się na nasz obopólny sukces.
W SEM liczy się doświadczenie i zwinne podejście do ciągle zmieniającego się rynku. Prowadzenie kampanii Google Ads to nie tylko dobre copy reklam, ale również znajomość działań konkurencji, najnowszych rodzajów kampanii oraz analiza danych i reagowanie na zmiany.
Poproś o audytPrzekaż nam podstawowe informacje o Twoim biznesie, a na pewno skontaktujemy się, aby wspólnie omówić możliwości jego rozwoju.