Bliska współpraca z klientem, skoncentrowana na rozbudowie treści strategia i dobra analityka pozwoliły na wypracowanie dużego wzrostu widoczności strony. Po roku od rozpoczęcia działań widoczność witryny wzrosła ponad 2,5-krotnie a średnia pozycja strony przesunęła się aż o 16 miejsc do góry.
Dzięki kompleksowym audytom analityki i SEO oraz wdrożeniu nowych narzędzi do mierzenia danych zdefiniowaliśmy najważniejsze elementy wymagające poprawy i optymalizacji. W ten sposób rozpoczęliśmy proces zbierania danych, będących podstawą wszystkich następnych działań.
Przygotowanie szczegółowego planu rozbudowy treści na stronie pozwoliło nam szybko zwiększyć widoczność strony klienta w wynikach wyszukiwania i wprowadzić ponad 140% więcej fraz do TOP10 wyników wyszukiwania oraz 70% więcej fraz do TOP50.
Krótko przed rozpoczęciem współpracy strona przeszła gruntowne zmiany. Niestety kwestie SEO i analityki nie zostały uwzględnione w trakcie projektowania przez co klient potrzebował pomocy w zaopiekowaniu się tymi aspektami aby odbudować utraconą widoczność. Naszą rolą było więc wykonanie audytów SEO i analityki aby zdefiniować listę konkretnych prac do wykonania oraz, wraz z zespołem klienta, wdrożyć je na stronę. Kluczowe było przede wszystkim szybkie zoptymalizowanie treści na stronie (on-site) i jednoczesne rozpoczęcie działań off-site.
Ustalony z klientem stały budżet pozwolił na zaplanowanie kompletnej strategii.
Zaopiekowaliśmy się działaniami SEO od początku do końca, wykonując m.in.:
Dzięki odpowiedniej strategii i dynamicznemu reagowaniu na kolejne zmiany asortymentowe udało się już po 6 miesiącach wypracować ponad 350-procentowy wzrost przychodów. Dalsza praca oraz wprowadzanie nowych działań pozwoliło na zwiększenie budżetu SEO oraz dynamiczny wzrost widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania.
Po roku działań SEO:
Ci, którzy nam zaufali, wiedzą, że było warto
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dostosować ofertę do Twoich potrzeb.