Szeroko zakrojona strategia oraz bliska i dynamiczna współpraca z zespołem klienta pozwoliła na szybkie osiągnięcie bardzo zadowalających rezultatów w wynikach organicznych. W 2,5 roku sklep bee.pl przegonił bezpośrednią konkurencję i jest jednym z największych supermarketów online goniąc takich gigantów jak Frisco czy Carrefour.
Dzięki dynamicznemu wdrażaniu dużej ilości zmian optymalizacyjnych od początku współpracy sklep już po 6 miesiącach zanotował dwukrotny wzrost ruchu organicznego i trzykrotny wzrost przychodu z tego źródła.
Dobre wyniki osiągnięte w pierwszym okresie pozwoliły na dalszy rozwój asortymentu a co za tym idzie rozwój treści i optymalizacji strony.
Przed rozpoczęciem współpracy sklep funkcjonował pod inną nazwą i inną domeną. Naszą rolą było wykonanie wstępnej optymalizacji i zaplanowanie wszystkich działań SEO dla rozwoju sklepu. W tym momencie kluczowe było szybkie zoptymalizowanie treści na stronie sklepu (on-site) i jednoczesne rozpoczęcie działań off-site.
Ustalony z klientem stały budżet pozwolił na zaplanowanie kompletnej strategii.
Zaopiekowaliśmy się działaniami SEO od początku do końca, wykonując m.in.:
Start działań został poprzedzony wdrożeniem odpowiednich kodów analitycznych, które pozwoliły na śledzenie ruchu użytkowników na stronie, a także optymalizowanie skuteczności naszych kampanii.
Dzięki odpowiedniej strategii i dynamicznemu reagowaniu na kolejne zmiany asortymentowe udało się już po 6 miesiącach wypracować ponad 350-procentowy wzrost przychodów. Dalsza praca oraz wprowadzanie nowych działań pozwoliło na zwiększenie budżetu SEO oraz dynamiczny wzrost widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania.
Po 3 latach działań SEO:
Ci, którzy nam zaufali, wiedzą, że było warto
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dostosować ofertę do Twoich potrzeb.