Dwie edycje kulturalnego festiwalu z wysoką frekwencją i dobrze dobraną publicznością - dzięki udanej współpracy instytucji kultury z zespołem Critical.
Bardzo dobre wyniki finansowe osiągnięte dzięki efektywnie prowadzonej przez Critical kampanii Google Ads pozwoliły klientowi zainwestować również w kanał organiczny. Dzięki lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania wzrosła wiarygodność sklepu klienta oraz wyniki obu kanałów.
O ile pierwsza edycja Digital Cultures którą obsługiwaliśmy, odbywała się jeszcze w czasach przed-covidowych, o tyle kolejna - w 2020 roku - trafiła w sam środek obostrzeń. Na szczęście w obu przypadkach wypracowaliśmy bardzo dobre efekty.
Wydarzenie odbywało się zarówno on-line jak i off-line, co o ile w 2022 roku jest normalne, o tyle w 2019/20 nadal było nowością w świecie kultury. Jednocześnie czasy pandemii przeniosły wiele atrakcji do sieci - a to znacznie utrudniło zdobywanie publiczności - ze względu na dużą konkurencję.
Współpraca w zakresie marketingu objęła m.in.:
Dzięki dobrze przygotowanej strategii i świetnej współpracy z zespołem Digital Cultures, udało nam się przeprowadzić działania promujące dwie edycje wydarzenia, dostarczając oczekiwaną publiczność - nie tylko w takiej liczbie, jaka była planowana, ale także spełniającą wszelkie pozostałe warunki - zainteresowań, wieku, etc.
Ci, którzy nam zaufali, wiedzą, że było warto
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dostosować ofertę do Twoich potrzeb.