Po dwóch latach owocnej pracy nad kampaniami Google Ads, klient powierzył nam również działania SEO. Po roku zwiększyliśmy liczbę sesji z ruchu organicznego o 150% oraz przychody z tego kanału o 50%.
Bardzo dobre wyniki finansowe osiągnięte dzięki efektywnie prowadzonej przez Critical kampanii Google Ads pozwoliły klientowi zainwestować również w kanał organiczny. Dzięki lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania wzrosła wiarygodność sklepu klienta oraz wyniki obu kanałów.
Dzięki szybkiej optymalizacji on-site oraz szerokim i systematycznym działaniom off-site sklep klienta w ciągu kilku miesięcy od rozpoczęcia działań SEO prześcignął najbliższą konkurencję a jego pozycja wciąż rośnie. Budowanie umocnić pozycję na rynku sklepów z tekstyliami domowymi.
Przed rozpoczęciem współpracy w zakresie SEO obsługiwaliśmy klienta w zakresie SEM w związku z czym bardzo dobrze znaliśmy jego ofertę produktową, zachowania jego użytkowników czy strukturę kategorii. Dobrze znaliśmy również oczekiwania klienta co do wskaźników efektywności dzięki czemu szybko opracowaliśmy ramowy plan działania.
Współpraca w zakres SEO objęła m.in.:
Dzięki przemyślanej strategii i dobrej współpracy z klientem, która umożliwiła skuteczne i szybkie wdrożenie rekomendacji, już po pierwszych 6 miesiącach sklep klienta wyprzedził dwóch najbliższych konkurentów, co pozwoliło na reinwestowanie zysków w dalszy rozwój strategii SEO.
W wyniku obsługi przez Critical, po 10 miesiącach osiągnęliśmy:
Ci, którzy nam zaufali, wiedzą, że było warto
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dostosować ofertę do Twoich potrzeb.